Hitta hit >>

Grand Hotel Alingsås ägs av familjen Hartman/Persson sedan 1992. Familjen driver även Clarion Collection Kung Oscar i Trollhättan och Comfort Hotel City i Göteborg.

Grand Hotel i Alingsås AB
Bankgatan 1
441 30 Alingsås
T: +46 322 670100
E: info@grandhotel-alingsas.se

Håll dig uppdaterad!
Följ oss gärna på sociala medier – Facebook  för erbjudanden & Instagram för att följa vårt dagliga liv på hotellet. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev >>

Front Office Manager
Helena Eriksson
T: +46 322 670106
manager@grandhotel-alingsas.se

Försäljning
Gro Hansen Johnsson
T: +46 322 670119
gro@grandhotel-alingsas.se

Konferenskoordinator/bokning
T: +46 322 670125
meeting@grandhotel-alingsas.se

Köksmästare
Tobias Binder
kok@grandhotel-alingsas.se

Hotelldirektör/VD
Anna Hartman
anna@grandhotel-alingsas.se

Källarmästare
Peter Persson
peter@grandhotel-alingsas.se

Restaurangchef
Alexandra Fredman
alexandra@grandhotel-alingsas.se

Husfru
Madeleine Nilsson
housekeeping@grandhotel-alingsas.se

Ekonomi/administration
Marcus Persson
marcus@grandhotel-alingsas.se

Skicka Konferensbokningsförfrågan >>

Svenska Möten är experter på möten och hjälper företag och organisationer att utvecklas genom att ta tillvara på kraften i det personliga mötet. Att Grand Hotel är utvald av Svenska Möten innebär en garanti för dig som kund att vi möter höga kvalitetskrav och är certifierade enligt Svenska Mötens klassificeringssystem.
Grand Hotel äger Svenska Möten tillsammans med ca 130 andra utvalda mötesanläggningar runt om i Sverige. Liksom alla övriga anläggningar är vi Svanenmärkta eller medlemmar i Svanens nätverk. Läs mer på www.svenskamoten.se

Hos oss får du hjälp av diplomerade mötesrådgivare när du ska planera och boka din konferens.

Att vara mötescertifierad av Svenska Möten innebär att medarbetare på vår anläggning har genomgått en omfattande utbildning med syfte att fungera som rådgivare genom hela boknings- och planeringsprocessen av möten och konferenser.

Genom att certifiera våra medarbetare säkerställer vi att vi har den kunskap som krävs för att vi på bästa sätt ska guida dig som kund till bättre och mer effektfulla möten som uppfyller dina syften och mål.